Uitnodiging Buurtborrel

Het is alweer een tijdje geleden dat we een buurtborrel hebben georganiseerd voor alle inwoners van Hulshorst. Goed nieuws !

Vrijdag 15 September is het weer zover !

Vanaf 19:30 uur is iedereen uit Hulshorst van hare uitgenodigd om een borreltje, biertje, wijntje of iets anders te komen nuttigen in De Wieken. Ook alle nieuwe inwoners zijn van harte uitgenodigd en kunnen zo kennismaken met zij die al langer hier wonen. Bovendien is het een mooie manier om anderen te leren kennen.

We organiseren deze borrel in samenwerking met vereniging De Wieken (de beheerder van het dorpshuis). Zij willen die dag ook laten weten waar we staan met ons dorpshuis en wat er voor nodig is om deze ontmoetingsplek te behouden.

Het eerste drankje wordt u aangeboden en natuurlijk is er ook een bittergarnituurtje.

We zien jullie allemaal graag op 15 September

Met vriendelijke groet,

Buurtvereniging Hulshorst in samenwerking met Vereniging De Wieken.