programma koningsdag

HULSHORST – De coronamaatregelen maken dat de buurtvereniging Hulshorst het programma voor Koningsdag heeft moeten aanpassen.

De wedstrijd ‘Heel Hulshorst bakt’ vindt doorgang. Taarten kunnen tussen 09 en 09.30 uur worden ingeleverd in het dorpshuis De Wieken. Van iedere taart wordt een foto geplaatst op Facebook. Voor de mooiste taart is een extra prijs beschikbaar, daarnaast zijn er prijzen voor de taarten die niet alleen mooi zijn maar ook prima smaken.

Hiernaast zijn er een wandel- en fietspuzzeltocht. De wandeltocht is bestemd voor kinderen tot en met twaalf jaar. De route voert door het centrum van Hulshorst en is ongeveer 3,5 kilometer lang. Gestart kan worden tussen 10.30 en 12 uur, waarbij deelnemers om 14 uur weer binnen moeten zijn. In deze zelfde tijd kan ook de route voor de fietspuzzeltocht worden opgehaald. De route is tussen de twintig en vijfentwintig kilometer lang. In de route zijn vragen verwerkt. Zowel voor de fietspuzzeltocht als de wandelpuzzeltocht zijn prijzen beschikbaar.