Nieuwjaarswens 2021

namens het bestuur van de Buurtvereniging Hulshorst wens ik U een gezond en gelukkig 2021.
Wij hopen dat het Coronavirus spoedig “onder de knie” is en dat wij weer normaal ‘samen’ kunnen komen. Het jaarplan ‘activiteiten 2021’ is reeds gepubliceerd, rekening houdend met het feit dat er op dit moment beperkende maatregelen zijn.

Op 2 januari om 19.00 uur zal door de burgemeester van Nunspeet, de heer Van de Weerd, een Nieuwjaarswens worden uitgezonden via RTV Nunspeet. Ik heb hieraan meegewerkt met een wens vanuit Hulshorst die ik hieronder toevoeg:

” alle inwoners van Nunspeet en in het bijzonder de inwoners van Hulshorst wens ik een heel goed en
“gelukkig Nieuwjaar.

” Het afgelopen jaar zijn de geplande activiteiten, door de lokale en of landelijke overheid, gecanceld.
” Voor het komend jaar heeft het bestuur al een jaarplan met activiteiten vastgelegd, rekening houdend met eventuele beperkingen die ons worden opgelegd.

” Als voorzitter van de Buurtvereniging Hulshorst spreek ik de hoop uit dat we, vanaf het 2e kwartaal, weer samen “met elkaar onze ‘ gewone’ dingen kunnen doen, het verenigingsleven oppakken en laten we het verlies van vorig
” jaar snel in de geschiedenis schrijven.

” Een gezond 2021 !

Ruud van der Horst,