Kort nieuws over de wiekdagen

BARBECUE TIJDENS DE WIEKDAGEN. SCHRIJF NU IN

Tijdens de wiekdagen wordt zaterdag 12 augustus een barbecue gehouden van 17 tot rond 20 uur. De kosten hiervan bedragen 12,50 euro. Inschrijven is mogelijk tot en met dinsdag 8 augustus 20 uur via: w.kooymans1948@gmail.com of r.smink@chello.nl Kom met velen, dan wordt het een gezellige gebeurtenis met na afloop optredens van de pianoshow.nl

WANDELPUZZELTOCHT

De wandelpuzzeltocht wordt dinsdag 8 augustus gehouden. Inschrijven en starten om 19 uur vanaf het dorpshuis De Wieken aan de Kapelweg. Het is een eenvoudige route met daarbij vragen welke onder meer op Hulshorst betrekking hebben.

KLAVERJASMARATHON

Door de klaverjasclub Hulshorst wordt vrijdag 11 augustus een marathon klaverjaswedstrijd gehouden van 10 tot 16 uur. Dit in dorpshuis De Wieken. Het inschrijfgeld bedraagt vier euro. Naast individueel kan men ook inschrijven met een team van vier of vijf personen. De deelnemers van een team tellen ook mee voor het individueel kampioenschap. Opgave is mogelijk tot en met dinsdag 8 augustus 20 uur via w.kooymans1948@gmail.com of dinsdagavond van 19.30 tot 20 uur in het dorpshuis.

OPENING WIEKDAGEN

De opening van de wiekdagen vindt plaats maandag 7 augustus om 19 uur door burgemeester Breunis van de Weerd. Dit tijdens het opstijgen van ballonnen op het terrein van de ijsclub bij de molen. Bij slecht weer wordt uitgeweken naar dorpshuis De Wieken.

HUTTEN BOUWEN

Het huttenbouwen is van maandag 7 tot en met vrijdag 11 augustus. Dit steeds tussen 13 en 16 uur, Deelnemers dienen zelf een hamer en zaag mee te nemen. De buurtvereniging zorgt, mede dankzij sponsoring van de firma Westerink aan de Akkerweg, voor spijkers. Het geheel speelt zich af op het terrein naast de jeu de boules banen.

KLEEDJESMARKT ECT.

De traditionele kleedjesmarkt wordt vrijdag 11 augustus gehouden van 10 tot 15 uur. Opbouwen vanaf 09 uur. Naast de kleedjesmarkt is er een palingroker, rommelmarkt, kofferbakverkoop ect. Ook mogen biologische producten worden verkocht en is er voor de kinderen een springkussen. Aanmelden kan nog steeds. Een standplaats is gratis, een kraam kost maximaal tien euro. Aanmelden via: w.kooymans1948@gmail.com of bellen naar 06-30506931.

PIANOSHOW.NL

De wiekdagen worden zaterdag 12 augustus tussen 20 en 23.30 uur afgesloten met de pianoshow.nl Opgericht door Kevin Siebelink uit Nunspeet. Iedereen is welkom.

VOLLEDIG PROGRAMMA WIEKDAGEN

Zie voor het volledige programma van de wiekdagen: www.buurtvereniginghulshorst.nl Vooral voor de kinderen zijn er ook de nodige activiteiten waaraan ze veelal gratis kunnen deelnemen.

VERLOTING

Koop loten zodat wij de wiekdagen ook in de toekomst kunnen blijven steunen. De eerste prijs is 200 euro maar ook kun je een weekeind winnen bij Europarcs. Kortom de moeite waard loten te kopen.