KONINGSDAG IN HULSHORST

Ondanks de beperkende maatregelen wil het bestuur van de Buurtvereniging Hulshorst Koningsdag niet ongemerkt voorbij laten gaan. Er staan enkele activiteiten op het programma waarbij prima de geldende regels in acht kunnen worden genomen. Opgave vooraf is niet nodig.

Als eerste betreft het de wedstrijd heel Hulshorst bakt. De te bakken taarten kunnen tussen negen uur en half tien worden ingeleverd in het dorpshuis De Wieken. Voor kinderen tot en met twaalf jaar is er tussen tien uur en half elf een wedstrijd cupcakes versieren. Ook hier kunnen kinderen spontaan aan de slag.

Tussen elf uur en half drie wordt een rommelroute gehouden door Hulshorst. Hiervoor is een beperkt aantal kramen beschikbaar maar ook kan men zelf de spulletjes uitstallen. De kosten van een kraam zijn 7,50 euro waarvoor ze thuis worden bezorgd en opgehaald. Opgave voor zowel de rommelroute als de kramen via es.poorter@gmail.com of telefoonnummer 06-48490522. Graag zo snel mogelijk maar uiterlijk twee dagen van te voren. Voor bewoners van het buitengebied is desgewenst een plekje in het centrum van Hulshorst beschikbaar.

Voor de kinderen tot en met dertien jaar is er een wandelpuzzeltocht. Gestart kan worden tussen één uur en half twee vanaf het dorpshuis De Wieken.

Hiernaast vindt er een fietspuzzeltocht plaats. De routebeschrijving kan tussen negen en elf uur worden afgehaald in een kraam bij het dorpshuis De Wieken.