GYMONDERWIJS IN NUNSPEET vanuit Hulshorst

De gemeente Nunspeet heeft plannen het gymonderwijs van de Prinses Beatrixschool te verplaatsen naar de sportzaal op de Feithenhof in Nunspeet. Graag zouden wij van de ouders van de kinderen vernemen hoe zij hierover denken. Vervoer per bus kost veel geld dat uiteindelijk op de burger wordt verhaald. Maar wat te denken aan de oudste groepen die door weer en wind naar Nunspeet moeten fietsen. De vereniging De Wieken heeft al een brief verstuurd waarin wordt gevraagd waarom in Elspeet bij een school een nieuwe gymzaal kan worden gebouwd waar in een nabij gelegen sportzaal ook voldoende ruimte is. En waarom dan niet langer gymonderwijs in Hulshorst zelf kan worden gegeven. Maar graag vernemen wij als buurtvereniging Hulshorst ook een reactie van u als ouders. Reacties opsturen kan naar de secretaris: w.kooymans1948@gmail.com wij kunnen dan bepalen of we actie moeten ondernemen als buurtvereniging.