BIJEENKOMST VRIJWILLIGERS EN KANDIDAAT VRIJWILLIGERS

HULSHORST – De buurtvereniging Hulshorst houdt woensdag 18 mei een bijeenkomst voor vrijwilligers. Het gaat om zowel bestaande als nieuwe vrijwilligers.
Voor het doorgaan van evenementen is het van belang dat de vereniging beschikt over voldoende vrijwilligers. Vrijwilliger zijn is niet vrijblijvend maar het is ook zeker geen voorwaarde voor alle evenementen beschikbaar te zijn. Soms is het beschikbaar zijn voor een dag al belangrijk voor het door kunnen gaan van een evenement. Er wordt uitleg gegeven hoe het vrijwilligerswerk werkt door onder meer de bestuursleden die zijn vertegenwoordigd in de evenementencommissie, te weten Nienke Westerink en Esther Poorter. Ook mensen die willen fungeren als verkeersregelaar tijdens bijvoorbeeld de avondwandelvierdaagse worden van harte uitgenodigd.
De bijeenkomst wordt gehouden in het dorpshuis De Wieken en begint om 19.30 uur.