BESTUURDERS DORPSHUIS GEZOCHT

Het bestuur van de vereniging dorpshuis De Wieken is op zoek naar kandidaten voor het voorzitterschap en als penningmeester.
Jan Quist hanteert inmiddels zo’n twintig jaar de voorzittershamer en vindt het tijd deze over te dragen aan een opvolger. Het is geen functie die enorm veel tijd vraagt maar wel affiniteit met het dorpshuis en de gebruikers daarvan.
Het penningmeesterschap wordt momenteel gecombineerd uitgevoerd met het secretariaat en dat wordt niet als ideaal en wenselijk gezien. Vandaar daar iemand wordt gezocht die de penningen beheert. Ook dit is geen functie die veel tijd vergt, vrijwel alle zaken worden via de bank gedaan. Veelal gaat het om minder dan tien minuten werk per week en eenmaal per jaar iets meer tijd voor het verzenden van rekeningen aan de huurders.
Wie interesse heeft of informatie wil kan contact opnemen met Wijnand Kooijmans via w.kooymans1948@gmail.com of 06-30506931.

Wat je misschien ook leuk vindt