berichten van de buurtvereniging

SPELLETJES GEZOCHT

Als buurtvereniging Hulshorst zijn wij op zoek naar spelletjes voor onder meer de koffieochtenden die wij houden. We hebben al een sjoelbak en er staat een biljart in het dorpshuis De Wieken. Maar graag zien wij dit uitgebreid met bijvoorbeeld een dam- en schaakspel. Maar ook alle andere spelletjes zijn meer dan welkom. Wie nog een goed spel heeft en daarvan wel afscheid wil nemen kan dit bezorgen in het dorpshuis De Wieken tijdens de openingsuren.

NIEUW GEBOREN

Ouders van baby’s in Hulshorst die worden geboren krijgen indien gewenst een cadeautje van de buurtvereniging Hulshorst. Wie hiervoor in aanmerking wil komen kan een mailtje sturen naar remcomulderij@hotmail.com

VRIJWILLIGERS GEZOCHT

De buurtvereniging Hulshorst is op zoek naar vrijwilligers voor onder meer Koningsdag. Wie deze dag wil helpen of een gedeelte van de dag kan contact opnemen met es.poorter@gmail.com of remcomulderij@hotmail.com

TAARTEN BAKKEN

Tijdens Koningsdag wordt de wedstrijd Heel Hulshorst bakt gehouden. Omdat er minder mensen aanwezig mogen zijn in het dorpshuis hebben wij besloten dat we van iedere taart een foto maken en deze op Facebook plaatsen om zo recht te doen aan alle bakkers en baksters. Inleveren van de taarten tussen 09 en 09.30 uur in het dorpshuis. Doe er een briefje bij met naam.

Wat je misschien ook leuk vindt