avondvierdaagse in hulshorst

HULSHORST – De buurtvereniging Hulshorst houdt, binnen de geldende coronaregels, de avondwandelvierdaagse van 14 tot en met 17 juni. In verband met de regels zijn de afstanden dit jaar beperkt tot 2,5 en 5 kilometer. De start is iedere avond tussen 18 en 18.30 uur vanaf het dorpshuis De Wieken. Bij kinderen is begeleiding mogelijk, begeleiders dienen dan wel, met als bij deelnemende ouderen, anderhalve meter afstand tot elkaar te bewaren. Het inschrijfgeld bedraagt bij voorinschrijving zes euro. In verband met de coronamaaregelen wordt gevraagd hiervan gebruik te maken. Leden van de buurtvereniging ontvangen een korting van een euro. Tijdens de eerste avond bedraagt het inschrijfgeld zeven euro. Leden ontvangen dan ook een euro korting.

Inschrijven kan via: w.kooymans1948@gmail.com Bij inschrijving vermelden naam, adres en voor de hoeveelste keer men gaat meelopen.