AVONDVIERDAAGSE HULSHORST

HULSHORST – De Buurtvereniging Hulshorst houdt van dinsdag 31 mei tot en met vrijdag 3 juni de jaarlijkse avondwandelvierdaagse. Er kan worden deelgenomen aan afstanden van tweeëneenhalve, vijf en tien kilometer. Dit jaar zijn er nieuwe routes uitgezet voor alle afstanden door Berthil Westerink. De start is iedere avond tussen 18 en 18.30 uur vanaf het dorpshuis De Wieken aan de Kapelweg. De laatste avond is er een feestelijke intocht met als thema rood-wit. Een draaiorgel begeleidt de deelnemers in de laatste honderden meters. Het inschrijfgeld bedraagt vijf euro bij voorinschrijving, op de eerste avond zelf is dit zes euro. Voorinschrijving is mogelijk via een inschrijfformulier op de website www.buurtvereniginghulshorst.nl De medailles is de officiële medaille van de avondvierdaagse van de Koninklijk Wandelsport Bond Nederland.