Avondvierdaagse Hulshorst

[HULSHORST] De jaarlijkse avondwandelvierdaagse in Hulshorst wordt dit jaar gehouden van dinsdag 25 tot en met vrijdag 28 juni.

Gekozen kan worden uit afstanden van tweeëneenhalf, vijf en tien kilometer. De kortste afstand is ook geschikt voor rolstoelen. De start is de eerste drie avonden tussen zes uur en half zeven vanuit het dorpshuis De Wieken aan de Kapelweg. De starttijd op de laatste avond wordt afgestemd op de afstand om de wandelaars gezamenlijk in te halen tijdens het defilé.

De inschrijfkosten bij voorinschrijving bedragen vijf euro. Voorinschrijven is mogelijk tot maandag 24 juni 18 uur via: www.buurtvereniginghulshorst.nl Duidelijk moet worden aangegeven de naam, de te lopen afstand en voor de hoeveelste keer aan de vierdaagse wordt deelgenomen. Het gaat om een landelijk erkende medaille van de Koninklijke Wandelsport Bond Nederland waardoor ook avondwandelvierdaagsen in overige plaatsen mogen worden meegeteld.

Inschrijven aan de start kost zes euro. De inschrijftafel is 25 juni vanaf 17.30 uur geopend. Aangeraden wordt gebruik te maken van de voorinschrijving om stagnatie op de eerste avond te voorkomen aan de inschrijftafels. De laatste avond worden de wandelaars met muziek ingehaald. Voor meer informatie: 06-30506931.