Programma 2018 buurtvereniging

Met de Wiekenloop wordt donderdag 22 augustus 2019 het programma van de Wiekdagen in Hulshorst geopend.

Nieuw is dat dit jaar de kleedjesmarkt verhuist van de vrijdag naar de zaterdag. Opzet is dat daardoor meer deelnemers en publiek naar het evenement komt. De activiteiten vrijdag bestaan uit een kindermiddag, marathonklaverjassen van 10 tot 16 uur en in de avonduren een darttoernooi. De wiekdagen worden afgesloten met een barbecue in dezelfde stijl als tijdens de laatst gehouden wiekdagen. Binnenkort wordt bekend wie het muzikale gedeelte van de slotavond verzorgd.

De nieuwjaarsreceptie staat gepland 12 januari vanaf 19 uur in het dorpshuis De Wieken, de jaarvergadering is 18 maart. Koningsdag is traditioneel 27 april, de dodenherdenking 4 mei. De avondfietsvierdaagse staat gepland van 21 tot en met 24 mei, de avondwandelvierdaagse van 25 tot en met 28 juni. Gekozen is voor een latere datum in het seizoen vanwege de activiteiten van de Prinses Beatrixschool.

De spooktocht staat gepland voor 25 oktober, de intocht van Sinterklaas woensdag 20 november. Het stamppottenbuffet is 11 december wanneer ook de lampionnenoptocht wordt gehouden.

In de zomermaanden is er iedere woensdagavond jeu de boules op de banen naast de Hervormde kapel, in de wintermaanden wordt uitgeweken naar het dorpshuis De Wieken voor koersbal.

Daarnaast is er iedere dinsdag- en donderdagavond vanaf 20 uur klaverjassen in het dorpshuis.