Sint komt aan in Hulshorst

Sinterklaas is, enkele dagen na de landelijke intocht, ook in Hulshorst gearriveerd en hier warm onthaald door de buurtvereniging Hulshorst. Ieder jaar wordt getracht een ander voertuig te regelen voor de intocht. Was het vorig jaar een brandweervoertuig, nu was het de camper van Peter van Raalte waarmee de Sint en zijn Zwarte Pieten hun opwachting maakten. Bij aankomst werd de goedheiligman uitbundig verwelkomd. De belangstelling voor de intocht was groter dan in voorgaande jaren. Ook waren er meer tekeningen ingeleverd. De kinderen werden hiervoor beloond met een kleinigheid. Binnen werd er uitbundig gezongen, gedanst en gesprongen. Voor sommige kinderen was het toch wel een beetje eng bij Sinterklaas te moeten komen waar anderen geen enkele schroom bleken te hebben om Zwarte Piet om pepernoten te vragen. Een geslaagd feest waarbij Sint heeft laten weten volgend jaar woensdag 21 november naar Hulshorst te komen.